Where is my sleeve?!

Vandaag heerlijk met een paar vrienden geluncht bij de Bagels & Beans en een beetje van het zonnetje genoten in een park.

Had in de middag jeuk aan m’n handen en heb een paar kledingstukken aangepast. Ik had nog een denim blouse gevonden onderin mijn kledingkast die daar al jaren ligt te vertoeven.. Mijn idee was om beide mouwen eraf te knippen, ideaal voor de warme dagen die op de loer liggen. Maar toen ik aan een mouw begon, vond ik het eigenlijk wel geinig en stoer staan, dus besloot ik het zo te houden. Als ik het zat ben, kan ik het nog altijd afknippen!

Betere outfitfoto’s van vandaag komen eraan!

One thought on “Where is my sleeve?!

Geef een reactie

