Matte nude nails

 

Vandaag was ik mijn limegroene nagellak van Rimmel zat en had zin in een ander kleurtje. Ik deed wat inspiratie op op http://www.pinterest.com, maar om eerlijk te zijn had ik na al die tijd met felgekleurde nageltjes rond te lopen, toch zin in een neutrale, maar toch elegante kleur. Nude dus.

Ik ging altijd voor glanzende topcoat naderhand, maar ik ben sinds kort verliefd geworden op de matte topcoat van Miss Sporty (Check Matte). Het is een tikkeltje anders en het staat gewoon wat edgier.

 

1. Verwijder alle restjes nagellak op je nagels (bij voorkeur met nagellakremover zonder   aceton) en zorg ervoor dat je nagels vrij zijn van pluisjes en vuil en ook je handen compleet schoon zijn. Vijl je nagels in de gewenste vorm (vijl je nagels altijd vóórdat je nagellak aanbrengt) en duw eventueel je nagelriemen naar achter met een bokkepootje.

2. Breng de nagellak (Essence, Nude it!) voorzichtig, laag voor laag aan. Bij deze nagellak was één laag dekkend genoeg. Indien nodig, breng dan twee laagjes aan.

3. Laat de nagels goed drogen. Je ziet dat de nagellak een ietwat glansend effect heeft.

4. Breng de matte topcoat aan, één laag is voldoende.

5. Laat de nagels wederom goed drogen. Dit is het matte resultaat dat je hoort te krijgen!

2 thoughts on “Matte nude nails

Geef een reactie

