Italian dish

Heb vandaag m’n buikje heerlijk op z’n Italiaans gevuld.. Pasta met roomsausje, garnalen, bospaddestoelen en heerlijke kruiden. Als toetje uiteraard ook een Italiaans specialiteit; pannacotta met rode vruchten!

Dit Italiaanse restaurant heeft echt de allerlekkerste pasta en ik – als ware pastaliefhebber – voel me er dan ook als een vis in het water. Ik keek mijn ogen uit op de pastaspecialiteiten die op de menu stonden, ingrediĆ«nten en combinaties waar ik nooit van had gehoord (pasta met lichte kreeftensaus en garnaaltjes, mosselen, octopus, inktvis, groene kruiden en rucola bijvoorbeeld!).. Heb de menu meegenomen om die lekkernijen gewoon zelf thuis uit te proberen, gnagna.

Was verder even lekker de stad in gegaan – vandaag was het koopavond in Rotterdam – en heb een superleuke oranje maxi-rok weten te scoren bij de New Look. Een van mijn favoriete winkelketens op dit moment. Ze verkopen daar echt de leukste kledingstukken voor een zacht prijsje (als student krijg je altijd 10% korting!). Foto van de maxi-rok plaats ik binnenkort wel!

9 thoughts on “Italian dish

  1. Hey meid, heb zelf ook een blog. Maar vraag me echt af hoe je zo 2 foto’s laat overvloeien? heb je daar een speciale site voor nodig of?

    groetjes!

  2. hey meid,

    Wat een leuke blog ik zag je staat op m.nl bij kim kardashian haha.
    had een vraagje hoe krijg je je haar zo voluptueus?
    Ik kom zelf ook uit Rotterdam en ga zeker een kijkje nemen bij hello pasta,
    liefs imane

Geef een reactie

