Weekend

Hallo lezers!

Aangezien het vandaag bijna heel de dag regende (het is juni!!), heb ik braafjes het huis onder handen genomen en alles grondig geboend en geordend. Klinkt heel saai (en dat was het ook, maar het moet gedaan worden hė), maar het huis op orde maken brengt mij altijd een voordeel: ik vind weer spullen terug die heeeel lang onder het stof bedolven lagen. Heb een paar sieraden gevonden waarvan ik niet eens wist dat ik ze ooit in bezit had.

Zo ook deze armbanden.. ik denk dat het bedelarmbandje met de peace-tekens uit mijn hippiefase stamt hehe. Maar wel leuk dat ik ze terugvind en ze wederom kan gebruiken, alsof ik ben gaan shoppen hihi.

En o ja!! Mijn man kwam net van werk en had overheerlijke donuts meegenomen van Bagels & Donuts. Superzoet en echt een aanslag op je dijen, maar o zo lekker!

Ik ga zo de deur uit en een beetje het weekend vieren. Outfitfoto’s volgen nog! Fijn weekend iedereen!

PS. Ik heb al een paar keer de vraag gekregen hoe ik mijn haar zo in model krijg, ik zal een dezer dagen plaatsen hoe ik dat doe!

5 thoughts on “Weekend

  1. Prachtige meid ben je ma shaa Allah! Wel lief van je mannetje, donuts hmmmm ze zien er heerlijk uit haha.

    Ben benieuwd naar je hippiefase.. haha. Wel leuke armbandjes. Is het opruimen toch ergens goed voor geweest :p

  2. Hihi, dank jullie wel dames!

    @Fatima: haha, mijn hippiefase.. misschien dat er nog ergens een foto rondzwerft van mij in die tijd, dan plaats ik ‘m zeker hier.. kunnen jullie me uitlachen!

Geef een reactie

