Today

Hallo lezers!

Sorrrry dat ik heel de dag niks heb gepost, maar ik heb een vrij hectische dag achter de rug (moest allerlei dingen regelen voor een speciale gelegenheid) en moest echt van hot naar her, maar ik zit EINDELIJK weer vertrouwd achter m’n laptopje.

Vandaag helaas alleen Iphonefoto’s – die ik snel onderweg even hebben laten schieten – ik kon in al die hectiek niet m’n zware camera meezuilen. Heb de oranje rok (New Look) aan waar ik jullie dus laatst over had verteld. Vond het vrij moeilijk vanochtend om het te combineren, maar dacht toen aan een foto die een meisje dat ik ken een keer had geplaatst met diezelfde rok en werd door haar geïnspireerd. Dus alle credits gaan naar haar, hehe.

Vond de groene tas verder wel leuk kleuren met de oranje rok, beetje colorblocken enzo..

Hempje; New Look – rok; New Look – riempje; Bershka – slippers; Invito – tas; zie hier 

11 thoughts on “Today

Geef een reactie

