My new love

Goedemorgen iedereen!

Het spijt me dat ik de afgelopen dagen mijn blog niet heb geüpdatet, maar ik heb het erg druk gehad en ik wilde jullie niet vervelen met saaie (outfit)posts.. Bovendien zat ik ook te wachten op een geweldig cadeau dat ik van mijn man heb mogen ontvangen (voor mijn verjaardag binnenkort)..

Een spiksplinternieuwe SPIEGELREFLEX camera, iets waar ik al jaren al van loop te (dag)dromen en te kwijlen en ik ben eindelijk eigenaar van deze geweldige Nikon.

Hij maakt al haarscherpe foto’s met de mooiste focussen, maar ik moet bekennen dat, vooral toen ik me net verdiepte in de instellingen, alles voor mij echt jibberish was. Er zijn eindeloze opties, mogelijkheden met deze camera en ik wil er werkelijk het beste uithalen, dus ik denk dat hier wel voorlopig mee zoet ben.

In ieder geval ben ik dus weer klaar voor nieuwe blogposts met deze supercamera!

4 thoughts on “My new love

Geef een reactie

