New dress

 

Ik heb deze geweldige jurk vandaag gekocht bij de New Look en ben er zooo blij mee.. Ik zocht al een tijdje naar een getailleerde maxi-jurk en eindelijk heb ik er een gevonden. Hij zit superlekker en ik vind ‘m ook echt heel leuk staan. Het leuke is ook dat je er alle kanten mee op kunt, voor een avondgelegenheid trek je er wat mooie hakken bij en een  feestelijk tasje, of je draagt ‘m gewoon casual met platte sandaaltjes of slippers.

Helaas alleen wat pashokfoto’s, maar hopelijk kan ik er snel een betere outfitfoto van maken!

8 thoughts on “New dress

  1. aan de strakke kant zou zoiets nooit dragen te getailleerd, maar ieder zn smaak zou t gevoel hebben dat iedereen me aan zou staren nee dan maar liever een luchtige maxi

Geef een reactie

