Shitty weather

Wat een kutweer! Terwijl de rest vande wereld zit te bakken op het strand of op z’n minst de deur uit kan zonder de winterkleding weer uit zolder te moeten halen, moeten wij het doen met neerslag, onweer, windkrachten die ik in herfst niet heb mogen meemaken en een graden celsius van 13 en lager. Ongelooflijk! En het vooruitzicht is ook niet bepaald bemoedigend, want als we de weersverwachtingen mogen geloven blijft het nog wel zo herfstachtig. Bah, de moesson wordt al sinds april over ons uitgestort, om chagrijnig van te worden!

Gelukkig vertrek ik 3 juli naar het prachtig oord Griekenland en kan ik dit afschuwwekkend weer (voorlopig) achter me laten. Hopelijk is het tegen de tijd dat we weer terug zijn, weer opgeklaard in Nederland.

Je snapt dat door dit weer ook onmogelijk is om degelijke outfitfoto’s te maken, dus voor nu alleen een impressie van wat ik aan heb door een Iphonefoto.. Hopelijk kan ik later op de dag wat betere foto’s schieten..

Oh ja, vanavond Holland supporten? Hiep hoi..

3 thoughts on “Shitty weather

  1. First world problems: geen outfit foto’s voor je blog kunnen maken omdat het schijtweer is 😛 Grapje hoor, het is inderdaad ongelooflijk deprimerend op het moment. De verwarming staat gewoon aan! Maar die tas is in ieder geval ontzettend leuk, dat dan wel weer 🙂

Geef een reactie

