Extensions!

Ok, dit is wat er gebeurde: ik heb oorspronkelijk donkerbruine lokken die naar zwart neigen en een paar maanden geleden had ik deze donkerkleurige lokken ingeruild voor blonde lokken (niet in een keer, dat was een heel proces met highlighten etc. etc.). Ik was het blonde op een gegeven moment zat en kleurde mijn haar lichtbruin. Ook dat was ik na enige tijd zat, vooral de uitgroei om de 4 weken moeten bijwerken werd echt een last op m’n schouder en dus verfde ik mijn haar donkerbruin met uitzondering van de haarpunten, die liet ik lichtbruin. Dat is nu dus ook wat ik in mijn haar heb zoals je dat vast niet is ontgaan als je m’n blog volgt, mijn punten zijn lichter dan m’n wortels (de zogeheten “hombre hair”).

Tijdens het “midden”-stadium, toen ik dus met lichtbruin haar rondliep, had ik real hair extensions gekocht (in een zaak in Rotterdam, bij de kruiskade, maar als je mooie extensions wilt kopen kan je dat beter hier doen).. Heel leuk allemaal, maar omdat ik al gauw de wortels donkerder had geverfd, dacht ik dat de extensions niet meer zouden staan en liet ze in een beautycase verrotten..

Toooootdat ik ze net weer had gevonden en ze voor de “grap” ’s wilde uitproberen.. En wonderbaarlijk genoeg staan ze gewoon superleuk! De kleuren smelten gewoon en komt mijn “hombre hair” alleen maar ten goede, jeej! Die extensions hadden me ook 80 euro gekost, dus nog een reden om blij te zijn dat ik ze kan hergebruiken!

Oh ja, heb m’n hoofd afgeschermd omdat ik er foeilelijk op stond. En ik heb m’n pyjama aan, ja ja, lazy day..

4 thoughts on “Extensions!

  1. Ziet er gaaf uit. Alleen niet echt heel erg duidelijk. Ik had dan nog wel een vraagje. Wat voor soort heb jij gekocht? Clipjes systeem of echte losse plukjes die dan aan je haar moet lijmen?

    XxxX
    Sabrina

Geef een reactie

