“Picknick”

Ik heb vanochtend een overheerlijk ontbijt gehad met mijn lief, bij een van mijn favoriete eettenten: Picknick. Het zit ‘m volledig in de naam en het thema “picknick” is bij alles de basis, van het interieur tot aan de snoezige potjes suiker en jam.

Op de foto is te zien: verse scones met huisgemaakte jam en dikke room, warm amandelbroodje met crème patisserie en vanille, allerlekkerste worstenbroodje met huisgemaakte curry en msemmen (in het menu aangeduid als “Marokkaanse pannenkoeken”) met oranjebloesemhoning en roomboter met  heerlijke karnejus (sinaasappelsap + verse, boerenkarnemelk).

Het water staat me weer in de tanden als ik het er nu maar over heb, hihi. Als je in Rotterdam woont, is het zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen.

Meer info.

2 thoughts on ““Picknick”

Geef een reactie

