Yesterday

 

Een fotootje van gisteren toen we onderweg waren naar een etentje met wat vrienden.

Vroeger liep ik vaak op torenhoge hakken, maar afgelopen twee jaar draag ik m’n mooie pumps eigenlijk alleen bij speciale gelegenheden. Ik loop veel liever op heerlijke sneakers/gympen of sandaaltjes, gewoon alles wat plat is eigenlijk.. Ik kan nooit begrijpen hoe sommige vrouwen het dagelijks uithouden met die krengen.. Ik bedoel, ze ogen wel erg mooi en vrouwelijk en het is een feest om ze ’s ochtends aan te trekken maar het is toch ook onnoemelijk nog veel lekkerder om ze na een lange dag weer uit te schoppen?

Blazer – H&M, top – H&M, broek – Bershka, pumps – Zara

9 thoughts on “Yesterday

Geef een reactie

