New in: Chanel

Goedemorgen iedereen. ♥

Gisteren heb ik de Bijenkorfmemberkoopavond bezocht en heb onder andere twee prachtige exemplaartjes meegenomen die een make-upvoorraad aanzienlijk verrijken: Perfection Lumière foundation en blush (65, espiègle) van Chanel.

Niet alleen zien deze fraaie producten er prachtig uit – over alles is nagedacht bij Chanel,  het snoezige tasje, de sticker met een Chanel-logo – maar kwalitatief gezien zijn het ook gewoon hele goede producten. De foundation is dekkend, maar voelt toch zacht aan op de huid en de blush heeft – mits juist aangebracht – een prachtig, natuurlijk kleurtje.

Ik wil mijn stash eigenlijk beperken tot uitsluitend Chanel producten. Zodra mijn Rimmel mascara en Dior oogpotlood het voor gezien houden, ga ik voor de Chanel.

Hebben jullie ook beautyproducten van Chanel? Zo ja, wat zijn de echte aanraders?

12 thoughts on “New in: Chanel

  1. Hooi meid! Indd chanel heeft echt goede producten.

    Ik gebruik lippenstift en lipliner van chanel. Daarnaast natuurlijk ook parfum. Dior is ook een van mijn favo daar gebruik ik blush en foundation van. Maar ik ga denk ik zelf ook helemaal over op chanel. Even wachten tot alles op is. Mascara vind ik toch die van l’oreal een van de beste. Ik heb vele merken geprobeerd maar blijf toch haken bij telescopic carbon black (zwart met goud) van l’oreal.

    Ow ja! Nagellak! Chanel heeft hele mooi kleuren! Vooral rood! Daar vind je de perfecte rode kleur voor je nagels!

    Veel plezier met je beauty producten!

    Xxx
    Sabrina

Geef een reactie

