1 euro sunnies

Alhoewel ik een voorstander ben van het fenomeen kwaliteit boven kwantiteit, vind ik het lang niet erg om bij tijd en wijle superleuke, spotgoedkope artikelen aan te schaffen die dan naar alle waarschijnlijkheid het jaar niet halen, maar waar je het geld zelfs na één keer gebruiken al eruit haalt.

Zoals deze toffe zonnebril die ik heb gehaald gisteren. Slechts 1 euro van de H&M. Kan je toch niet laten liggen?

PS. Ik heb de extensions in van http://www.luxuryforprincesses.com/! Heb ze onlangs ontvangen per post en de extensions zijn echt ongelooflijk: onbeschrijfelijk zacht en van superkwaliteit. Ik zal DIT weekend een tutorial plaatsen (in video of foto’s; ben ik nog niet over uit) over hoe je deze extensions inbrengt en hoe je met de krultang een heel mooi, wavy geheel krijgt.
PPS. Voer de kortingscode LFP10 in voor 10% korting op je bestelling!

5 thoughts on “1 euro sunnies

  1. Het is inderdaad een gave bril! Een vraagje he! Ik wil binnenkort ook een spiegelreflexcamera aangschaffen; dus ik vroeg me af welke jij gebruikt en welke fotoshop programma?

    Alvast bedankt

    Sabrina
    xxx

Geef een reactie

