New, new, new, new

Heb vandaag bijna letterlijk heel de dag rondgeslenterd in de stad. Mijn voeten doen zeer, mijn haar lijkt net een vogelnest en mijn neus is nog meer verstopt dan voorheen vanwege dat rotweer, maar het was het allemaal dubbel en dwars waard. Heb wederom heerlijk gegeten in La Ruche en heb een heleboel mooie dingen gekocht. Het is gewoonweg te veel om alles in een keer te laten zien, dus ik zal het verspreiden over meerdere post.

Ik hou van mooie kleuren en vooral in de zomer vind ik het fijn om mooie, zachte kleuren te combineren. Heb eindelijk mooie pastelkleurige blazers gevonden bij The Sting. De stof is lekker stevig en de pasvorm is echt geweldig (eigenlijk komen de blazers niet helemaal tot hun recht op deze foto, hopelijk kan ik jullie binnenkort vermaken met wat outfitposts!) en de kleuren zijn gewoon te snoezig. Ook leuk dat iedere blazer anders gevoerd is; de groenkleurige met superlieve, witte kant en de gele met een zomerse bloemenprint.

Heb tegelijkertijd drie basic, dunne truien meegenomen van zeer fijne kwaliteit en ook in leuke kleurtjes.

Meer foto’s van nieuwe aankopen volgen!

5 thoughts on “New, new, new, new

Geef een reactie

