Videotutorial: luxuryforprincesses extensions

Ik heb lang zitten kloten, maar eindelijk is ie klaar: de tutorial met de geweldige clip in extensions van www.luxuryforprincesses.com.

Ik heb ze deze week ontvangen en de award voor Beste Extensions mag unaniem naar deze webshop gaan, want de extensions zijn in één woord: ge-wel-dig. Absoluut niet te vergelijken met de extensions die ik voorheen had. Deze extensions zijn dik, vol, glanzend en super-, super-, superzacht. En eenmaal ik ze in heb, zorgen ze voor een prachtig resultaat, ik wíl serieus niet meer zonder.

De extensions van Luxury for Princesses komen in verschillende “maten”: set van 120gr, 160gr en 180gr. Als je redelijk vol haar hebt, zou ik geen risico’s nemen en voor de 180gr gaan. Ik heb zelf ook de set van 180gr en in de kleur 1B, Black Brown. Op de website kun je de kleuren die zij aanbieden bekijken. Mocht je twijfelen over de juiste kleur, schroom dan niet en mail hen met een foto van jouw haar in daglicht en zij zullen bepalen welke kleur het beste overeenkomt.

De video (allereerste!) is dus eindelijk klaar. Hoop dat jullie het leuk vinden! ♥

PS. Gebruik de kortingscode LFP10 voor 10% korting op je bestelling bij luxuryforprincesses.com!

25 thoughts on “Videotutorial: luxuryforprincesses extensions

  1. Wow wat een leuk filmpje, ziet er professioneel uit! De extensions ook trouwens, echt mooi gedaan met die krullen. En helemaal donker nu dus, mooi hoor 🙂

  2. Mooie extensions! Ik heb ook extensions gekocht, maar dan wel in een winkel. Ik heb kastanjebruin haar met goude gloed eroverheen van nature dan is het moeilijk om de juiste kleur extensions te kopen. Maar ben er ook heel tevreden over!

  3. Dat ziet er echt vet cool uit! Ik heb best kort haar op mijn schouders zal dat mooi staan extensions! Want ik wil ze ook gaan bestellen hihihihihihi!!

    xxx
    Sabrina

      • Het resultaat is heel mooi. Staat je heel erg goed! Ik wil ze ook bestellen, alleen keek ik naar de diverse pakketten en zag bijvoorbeeld een haarstuk er tussen van maar 2.5 cm, dank denk ik.. ‘hoe gaat dat stukje er nou uitzien’? 2,5 cm is zo kort, wat is de bedoeling van zo’n kort stukje haar? Ik wil zelf 160 grams nemen, omdat mijn haar vol en dik genoeg is, dus 180 grams zou niet eens mooi staan. Mijn haar is ongeveer 20 cm lang, ik heb een bobline tot in mijn nek, golvend/ krullend.. Welke raad je mij aan? Ik hoef geen overdreven lange haren te hebben, als het tot mijn schouders komt (maximaal) ben ik tevreden. Ik hoor graag van je want weet niet precies welke ik moet nemen.

  4. Je hebt me overgehaald, ik heb ze gekocht en zijn binnen…maar hoe krijg jij ze in godsnaam vast…die clipjes vindt ik niet fijn..HELP ME OUT!!! en het leek zo makkelijk)’

    • Oh, waar heb je precies moeite mee? Je maakt de clipjes open en schuift die in je haar (onder de scheidingslijn; zoals ik in het filmpje doe) en klikt ze vervolgens dicht, simpeler kan echt niet! Laat even weten of het is gelukt!

  5. Handig filmpje! Ik wilde een tijdje ook extentions.. Ik zelf heb krullen, en heb tot nu toe alleen extentions voorbij zien komen van styl haar..

  6. Ik ben bang als ik trek dat ze kapot gaan..moet ik ze schijven, het het namelijk al geprobeerd maar ze blijven zitten dan heb ik het over dat plastice wat over de clipjes zit..snap je het nog een beetje??

  7. Heel mooi je haar! Een paar vraagjes.
    Hoeveel banen krijg je in totaal? Ik heb zelf heel dun haar en wil mijn haar niet te lang tot schouderlengte ongeveer. Welke heb ik dan nodig?

    Ik zal de extensions dan moeten knippen denk ik. Zijn ze allemaal zo lang?

Geef een reactie

