DIY: studs

 

Ik heb jullie wel eerder verteld over deze trend en hoe geweldig ik het vind dat je je kleding zo gemakkelijk kunt oppimpen, en eindelijk heb ik me eraan gewaagd en ik vind het resultaat zelf onwijs leuk.

Heb de studs online besteld en ze hebben nog even in de kast gelegen voordat ik ze had gebruikt – het proces zelf is gemakkelijk uit te voeren, maar het neemt wel tijd in beslag! Ik wilde ook goed nadenken over hetgeen ik wilde studden, want eenmaal je de studs erdoorheen hebt geprikt is er eigenlijk geen weg meer terug..

Enfin, ik heb dus mijn sleeveless denim blouse gestud. Vind het blouseje zo veel leuker en minder braaf op deze manier! Ben van plan om nog veel meer te studden.. Denim shorts, allstars, tassen..

Geplaatst in DIY

15 thoughts on “DIY: studs

  1. Meggaa mooi zijn deze !!!
    Vraagje : ben op die ene website maar vraag me af wat de grootte is en waar je dat geweldige hemdje vandaan hebt zoek er al lang zo eentje x

Geef een reactie

