Naked palette by Urban Decay

DSC_0051

 

Ik denk dat de meesten van jullie wel op de hoogte zijn van de hype rondom de Naked palettes van Urban Decay. Ook bij mij is het virus aangeslagen en kon me niet bedwingen om niet minstens een van deze beauties aan te schaffen. Ik wilde aanvankelijk voor Naked 2 gaan omdat daar een geweldige highlighter bij zat en een matte zwarte kleur (ik hou van de smokey-eye look), maar eenmaal bij Sephora aangekomen werd ik ook op slag verliefd op de originele Naked palette. Dus ben ik maar voor beide palettes gegaan! Ik heb ze inmiddels een week, maar wilde ze natuurlijk wel nog aan jullie laten zien. Heb ze al een aantal keer uitgeprobeerd en het resultaat is keer op keer verbluffend: ontzettend mooie kleuren met een hoog pigmentgehalte. Zouden jullie het leuk vinden als ik “looks” plaats met deze palettes? Let me know!

 

Originele Naked palette:

DSC_0060

 

DSC_0062

 

DSC_0063

 

 

Naked 2 palette:

DSC_0053

 

DSC_0059

 

DSC_0055

 

17 thoughts on “Naked palette by Urban Decay

  1. Wat leuk dat je weer actief bent op je blog!! Ik heb alleen de NAKED palet 1 aangeschaft, maar het wordt wel erg verleidelijk om de NAKED 2 te halen.. De primer van urban decay is ook erg goed.. Lijkt mij hartstikke leuk om wat “looks” te zien. Laat ons er aub niet te lang op wachten..=) X

    • Dankje! Vind het zelf ook weer leuk om aan de slag te gaan, haha. Die eyeshadowbase bedoel je? Ja, die vind ik ook echt heel fijn! Heb nu nog alleen een miniatuurtje, maar ga de fullsize denk ik ook maar aanschaffen. Haha is goed, zal binnenkort een aantal looks plaatsen! xx

  2. Pingback: Tutorial: soft, brown smokey-eyes | imaneburnedthattoast

Geef een reactie

