Pink & baby blue

 

shirtsblog

Vandaag ontving ik per post een prachtige, roze H&M blouse van zijden. Het heeft supersnoezige knoopjes aan de onder kant van de mouwen, lichte pofmouwen en van fijne kwaliteit. Een paar dagen terug ontving ik de babyblauwe versie; ik had ze beiden besteld omdat ik maar geen keus kon maken en dacht dat als ik ze eenmaal allebei in handen had, het mijn keuze zou vergemakkelijken. Niet bepaald! Ik kan maar geen keuze maken! Ik vind beide kleuren prachtig en iedere kleur heeft zijn pro’s en con’s. Dus lieve dames, waar zouden jullie voor gaan?

blog222

pink3333pink

14 thoughts on “Pink & baby blue

  1. Ik vind ze ook beide heel snoezig! Hmm, ik zou kijken of ik geen andere roze of grijze blousjes in de kast heb die er op lijken. De kleur die mist zou ik voor gaan. Bessaha in ieder geval!

Geef een reactie

