Look of the day

salomon1

Aaargh, ik was vandaag voornemens om outfitfoto te posten, maar de weersomstandigheden dwarsboomde mijn plannen – zoals altijd! Om jullie toch te laten hoe ik er vandaag uit zag, besloot ik maar om zelf foto’s te maken in onze slaapkamer. So excuse the crappy photos, please.

Ik ga nu uit eten met mijn man, tot later! xx

PS. Hoe vinden jullie m’n oogmake-up? Heb de Naked palettes gebruikt!

 

salomon2 salomon3 salomon6 salomonsteentjes salomon4

 

 

Trui; Zara – Broek; Bershka – Horloge; Fossil

19 thoughts on “Look of the day

Geef een reactie

