Keep calm and carry on

iphonepeteriphone2peter

Mijn zusje had onlangs een aantal Iphonehoesjes besteld van http://www.miniinthebox.com. Voor het geval deze webshop jullie je onbekend in de oren klinkt: het is een internationale webshop (ik meen afkomstig van China) die ontzettend veel elektronica en accessoires verkoopt (zoals Iphonehoesjes) voor een ontzettend lage prijs. Ik heb daar eerder een aantal Iphonehoesjes besteld en de kwaliteit ervan is gewoon prima. Het enige minpuntje is dat je wel eventjes op je bestelling moet wachten (2-3 weken), maar dat is ook wel te overzien.

Anyway, mijn zusje had er dus een aantal besteld en toen ik deze zag liggen bij haar kon ik het niet laten om ‘m even van haar te lenen haha. Hij is zo ontzettend leuk! Ik ga denk ik ook maar weer ’s op die website rondneuzen!

Kennen jullie deze webshop al?

21 thoughts on “Keep calm and carry on

Geef een reactie

