Look of the day

face2

eyesaladin1eyesaladin2

lips

Dit is mijn make-uplook van vandaag! Ik heb vandaag een vrije dag, dus ik heb uuuuuitgebreid de tijd genomen om mezelf op te maken. Op de eerste foto heb ik ook gewoon nog mijn heerlijke badjas aan, oeps! Wat vinden jullie van deze look?

Producten die ik heb gebruikt

Gezicht:
Primer van HEMA
Perfection lumière foundation van Chanel
Maybelline 24H Superstay concealer
Chanel blush
Sephora compact powder

Ogen:
Urban Decay eyeshadowbase
Urban Decay Naked palettes (1 & 2)
Hema eyeliner
Lancome oogpotlood
Bourjois Fan-tastic volume mascara

Lippen:
Sephora nude lipliner
Catrice Ultimate Colour lipstick (#190; The nuder the better)
GOSH nude lipgloss

34 thoughts on “Look of the day

  1. Heel mooi Imane, die pallet wil ik ook uitproberen, je ogen zijn prachtig opgemaakt (heb vannacht over je gedroomd trouwens :p) maar ik vind je wenkies hoe je die normaal inkleurt veel mooier, deze maken je of te streng of zijn te ‘zwaar’ voor die ooglook.

Geef een reactie

