New in: budget make-up

make-up

Ik was vandaag in de Kruidvat en zat een beetje rond te snuffelen in de make-upsectie. Ik zat voor de verandering te neuzen bij de producten van Catrice en Essence; ik heb maar weinig producten van deze twee merken maar als ik de rest moet geloven bieden ze hele goede make-upproducten aan. Dus besloot ik maar om een aantal producten aan te schaffen om deze later te testen. Kijk je mee naar wat ik heb gehaald?

Catrice: Skin Finish Compact Powder (#020; Natural Beige); €3,99

powder1
Ik heb momenteel wel een compact powder liggen van Sephora, maar aangezien daarvan bijna de bodem is bereikt besloot ik deze mee te nemen. Ik heb snel even een swatch gemaakt op m’n hand en er kwam vrij veel poeder vanaf; een goed teken in ieder geval!

Catrice: Ultimate Colour (#010; Be Natural); €3,99

lipstick1
De welbekende en geliefde lipsticks van Catrice. Ik heb er drie in mijn bezit en ze bevallen mij erg goed; mooie pigmentatie en ze smeren lekker fijn uit. De Be Naturel (#010) schijnt een mooie nudekleur te zijn en ik als ware nudekleurliefhebber kon deze dus niet laten liggen.

Essence: I love Extreme Volume Mascara; €2,89mascara1

Een mascara voor een spotprijsje! Ik heb op internet al een aantal positieve reviews gelezen en gezien de prijs kon ik deze niet laten liggen. Ik koop zelden goedkope mascara’s (de laatste “budgetmascara” die ik heb gekocht was van de Hema van zo’n 4 jaar terug), dus ik ben erg benieuwd of deze op kan tegen de duurdere mascara’s!

 

Catrice: Lip Appeal Moisture & Shine Smoothing Lipgloss (#080; Bare Necessity); €3,89
lipgloss1

Ik had in de winkel een swatch van deze lipgloss gemaakt en er kwam zo’n ontzettend mooie nudekleur vanaf, dat ik deze MOEST halen! Ik hoop dat ie op de lippen ook zo mooi staat.

 

Catrice: Ultimate Nudes (#050 Moulin Rouge); €2,69
nailpolish1

Ik hou niet alleen van nudekleur op m’n lippen, maar ook op m’n nagels. Dit snoezig kleurtje was slechts €2,69.

Catrice: Powder Brush; €4,59
brush1

Mijn poederkwast is oud en versleten en gewoon klaar om bij het afval gedumpt te worden. Ik ben van plan om de geliefde (en o zo dure) kwasten van Sigma aan te schaffen, maar aangezien deze poederkwast van Catrice is lekker compact (ideaal om in m’n handtas mee te nemen) en erg budgetproof ben ik erg benieuwd geworden hoe deze het doet.

In totaal hebben deze beautyproducten mij slechts €22,04, ontzettend goedkoop dus! Ik hoop dat de uitdrukking ‘goedkoop is duurkoop’ dit geval niet opgaat. Als deze producten mij goed bevallen, ben ik van plan om vaker make-up te kopen van Catrice en Essence. Immers, warom duur als het ook goedkoper kan?

Wat vinden jullie van de producten van Catrice en Essence? Nog enkele aanraders van deze budgetmerken?

26 thoughts on “New in: budget make-up

  1. Die mascara is mijn favoriete mascara, hij springt er echt uit. Al anderhalf jaar ofzo koop ik geen andere meer, hij is echt heeeeel goed.

    Die lippenstiften vind ik minder, ze zijn er heel snel weer af…en die poeder vind ik ook prima. Ik ben best wel een essense of catrice fan :p

  2. Hele leuke aankopen! Zelf ben ik altijd heel tevreden over de producten van Essence en Catrice al zit er natuurlijk af en toe wel iets tussen wat dan weer minder is. Ik denk zelfs dat 80% van mijn stash uit die 2 merken bestaat haha.

Geef een reactie

