Shoplog

shoplog
Donderdag heb ik een dagje Amsterdam gedaan (daar komt nog een andere post over!) en heb daar een aantal leuke spulletjes weten te scoren! Kijken jullie mee naar wat ik heb gehaald?

dress1
Ok, dit jurkje hoort eigenlijk niet in deze shoplog, maar wilde ‘m toch aan jullie laten zien! Heb ‘m een tijdje geleden besteld via http://www.nelly.com en hij is een paar dagen terug binnengekomen. Hij is ooooonwijs schattig en de kleur vind ik gewoon ideaal voor in de zomer! Ben van plan om ermee te colorblocken met een lichtblauw of groen tasje/slippers. Helaas moet ie voorlopig nog even in de kast blijven hangen voordat ik ermee kan paraderen. =(

blouse
Ik ben gek op blousejes! Ze zitten zo luchtig en je kunt er eindeloze combinaties mee maken. Deze witte blouse is van de Peek & Cloppenburg.

benetton
Links zie je een heel mooi getailleerd blouseje en rechts is een korte zomerjurk met gedrapeerde hals. Beide zijn van United Colors of Benetton (in de Bijenkorf); een van mijn favoriete merken!

hemd
Het is een onduidelijke foto, maar dit is een oneshoulder-blouse met spikes op een schouder. Deze komt van de Zara.

makeup
Ik kon ’t ook niet laten om toch weer wat make-up aan te schaffen. Ik heb het hier nog gehad over de make-up van Catrice en Essence en aangezien deze mij tot dusver goed bevallen, besloot ik om weer wat producten van deze budgetmerken aan mijn stash toe te voegen. Je ziet de Catrice lipstick (Ultimate Colour; Princess Peach), Catrice Defining Blush (heb hier veel positieve reviews over gelezen!) en Essence Stay Matt lipcream. Ook heb ik een mooie nudekleur gehaald bij de Douglas, van het merk BeYu.

vans
And last but not least.. deze keisnoezige Vans-schoentjes.

Wat vinden jullie van m’n aankoopjes?

23 thoughts on “Shoplog

  1. Super leuke items heb je aangeschaft. Jij weet veel op zowel beauty als fashion gebied wat ook niet vaak voor komt! Ik vind het een leuk idee dat je gaat colorblocken met dat jurkje, dat zou ik wel willen zien=)) En verder ben ik wel geïnteresseerd geraakt in die matte lipcream van essence, wist niet eens dat ze dat hadden! Je inspireert mij ook bij ELKE bogplost dat heb ik nog bij geen enkele andere (grotere) bloggers gehad. En dat is ook heel uniek dus hoop dat je regelmatig blijft posten! Ben heeel blij dat ik je heb ontdekt!!!

Geef een reactie

