Unboxing: my very first Glossybox (februari)

unboxing
Aaaah, mijn allerallereerste Glossybox is binnen! Na die hele hype rondom de verschillende boxen (Glossybox, Beautybox, Truly yours) kon ik natuurlijk niet achterblijven en dus besloot ik me ook te voegen bij de rest en een abonnementje te nemen. Voor mij is het de Glossybox geworden; eigenlijk niet met een specifieke reden, maar gewoon randomly. Anyway, de februari-editie heb ik zojuist ontvangen! Kijken jullie mee?

DSC_0250
En zo ziet de box er van binnen uit. De inhoud is verpakt in zwart papier en dichtgemaakt met een lief, roze strikje. Bijgevoegd is een briefje van het Glossybox-team waarin de thema van deze maand wordt uiteengezet en aan de binnenkant van het briefje staat nog wat aanvullende informatie over de producten van deze maand.

1) Dr. van der Hoog – Natural Intensive Masker (fullsize/€9,10)DSC_0256DSC_0262

Jaj, een fullsize product! Dit masker zou een hydraterende werking hebben en geschikt zijn voor de (zeer) droge huid. Ik gebruik weinig maskers voor mijn gezicht en ik heb een vrij droge huid, dus dit komt heel goed uit! Ook fijn: de innovatieve applicatiekwast. Blijven je handen (en de badkamer) lekker netjes schoon!

2) Biotherm – Biomains (100 ml/€25,01)DSC_0266

Dit keer geen fullsize product, maar een klein tubetje van 20ml. Dit tubetje bevat een verzorgende crème voor de handen en nagels. Altijd fijn zo’n handcrème en gezien de kleine omvang van dit product kan je ‘m lekker in je handtas stoppen om regelmatig je handen te hydrateren.

3) Babor – Sensational Eyes Anti-wrinkle Eyepads (fullsize/€12,00)
DSC_0271

Weer een fullsize product! Dit product vind ik zelf erg interessant: het zijn eyepads die je onder je ogen moet leggen en voor een directe verfrissing zorgen. Ze behoren de verschijning van rimpels en wallen tegen te gaan! Nou heb ik gelukkig (nog) geen last van rimpels noch wallen, maar ik weet zeker dat dat vast ooit zal gebeuren en dan komt dit product erg goed van pas.

4) Mario Bedascu – Silver Powder (29 ml/€14,00)
DSC_0267

Geen fullsizeproduct, maar een klein potje van 14ml. Dit product – dat een poederachtige substantie is – zou mee-eters en grove poriën direct tegengaan. Ik ben ontzettend blij dat dit product erbij zit, want ik heb al enige tijd last van mee-eters en geen enkel middel dat ik tot nu toe heb gebruikt, heeft bij mij z’n beloftes waargemaakt. Ik heb heel veel positieve reviews gelezen over dit product, dus ik kan niet wachten om het uit te testen.

3) Bell – Air Flow Lotus Effect (fullsize/€3,50)
DSC_0275

Ik ben dol op nagellak, dus dit product verwelkom ik hartelijk tot mijn nagellakstash. Dit nagellakje heeft bovendien iets extra’s te bieden: het beweert lucht door te laten, waardoor de nagels toch kunnen ademen. Handig!

Al met al ben ik erg tevreden met mijn eerste glossybox. Er zitten maar liefst 3 fullsizeproducten in en alle producten komen wel goed van pas. Ik ben ook wel erg benieuwd geworden hoeveel mijn box nou eigenlijk waard is. Een kleine rekensom:

  1. Dr. van der Hoog masker: €9,10 (fullsize)
  2. Biotherm hand- en nagelcrème: 100ml = €25,01. In de box zit een tube van 20ml. €25,01 : 5 = 5,002. Dus de waarde van de tube van 20ml = €5
  3. Babor eyepads: €12,00 (fullsize)
  4. Mario Badescu silver powder: 29ml = €14,00. In de box zit een potje van 14ml (dus ongeveer de helft). €14,00 : 2 = 7. Dus de waarde van het potje van 14ml = €7,00
  5. Bell nagellak: €3,50 (fullsize)

    Totale waarde: €36,6. En een abonnement op de glossybox zelf kost €14,95 p/m. De prijs is er dus dik uitgehaald!

Wat vinden jullie van de glossybox van februari? En hebben jullie zelf ook een abonnement op een van de vele boxen?

18 thoughts on “Unboxing: my very first Glossybox (februari)

  1. aaarrrrggg ze zeggen al anderhalf jaar dat er binnenkort ook zo een box beschikbaar is voor in België! Hij is er nog steeds niet 😦 Vind dat echt jammer want dit is wel een leuke manier om dingen te testen he

Geef een reactie

