Shoplog

shoplog2
Ik heb dit weekend wederom geshopt, dus tijd voor een nieuwe shoplog! Een aantal items heb ik jullie al laten zien, zoals de knitjurk van de Zara, de geweldige, nieuwe sleehakken van Tommy Hilfiger en de parkajas van de Zara waar ik echt heel blij mee ben. Maar dat is niet alles wat ik heb gekocht..

benetton1
Dit is zonder twijfel een van mijn favoriete nieuwe aankoopjes van de afgelopen tijd. Deze prachtige jas is van Benetton (in de Bijenkorf) en is ideaal voor de lente! Het heeft een mooie mosterdkleur en hij staat gewoon onwijs elegant. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben echt een grote fan van Benetton. Dit is inmiddels mijn derde jas van dit merk! Ze produceren gewoon mooie, elegante en goed afgewerkte kledingstukken van zeer goede kwaliteit.

DSC_0172 DSC_0164
Ik werd op slag verliefd op deze blazer toen ik deze in de Zara zag! Ik heb ontzettend veel blazers in mijn kledingkast hangen, maar daar ontbrak nog een bruine. Deze lijkt oversized, maar is getailleerd en staat dus gewoon heel vrouwelijk. Vind de zwarte kraag ook erg leuk!

blousehmblousehm2
Deze poederroze blouse van de H&M heb ik al langer op het oog. Ik zag ‘m een tijdje geleden op de H&M webshop, maar ik twijfelde tussen de kleuren pastelgroen en poederroze. Tot ik de poederroze versie in de winkel zag hangen en ik ‘m gewoon MOEST hebben! Alhoewel pastelgroen ook erg mooi is, is poederroze misschien toch iets meer mijn ding.. Vind de gouden details  aan de zakken ook erg leuk en uniek.

knitzara
En tot slot deze mooie, beige knittrui van de Zara. Hij is van heel zacht materiaal gemaakt en zit erg lekker!

Goed, ik ben dus erg geslaagd deze afgelopen week.. Voorlopig laat ik mijn pinpas even thuis! Wat vinden jullie van m’n aankopen?

48 thoughts on “Shoplog

  1. You love to shop! Hihihi

    Leuke aankopen! En de blazer heeft idd een mooie aparte kraag!

    Blouse van h&m vind ik ook echt leuk!! Ik ga morgen eens online shoppen voor de groene versie!! Thanks to you!!

  2. Wauw deze aankopen vind ik heel erg mooi! Ik mag van mezelf pas weer dingen kopen als ik de helft van mijn kledingkast heb verkocht.. gaat moeizaam haha!

  3. Allemaal niet echt mijn stijl, maar wel gewoon hele mooie, chique en elegante kledingstukken. En ik ben jaloers op wat jouw pinpas allemaal aan kan! 😉

Geef een reactie

