My Catrice Ultimate Color favorites

catrice3

Nee dit is geen review, ik wil jullie gewoon laten zien wat – tot nu toe – mijn favoriete kleurtjes zijn uit de Ultimate color collectie van Catrice! Ik heb er al een aantal in mijn bezit (en mijn collectie blijft zich uitbreiden, hihi) en ik kan niets anders zeggen dan dat ik doooool ben op deze leuke lipsticks! De kleuren in het assortiment zijn fantastisch, de pigmentatie is uitstekend en ze zijn o zo budgetproof! Dit zijn mijn favorieten op dit moment:

catrice5catrice6

#030: Frozen Rose
catrice7catrice12

#010: Be Natural
catrice8catrice10

#050: Princess Peach
catrice9catrice11

Wat zijn jullie absolute favoriete kleuren uit deze collectie? Tell me! Kan ik weer een aantal mooie kleurtjes inslaan!

30 thoughts on “My Catrice Ultimate Color favorites

  1. Heel mooi !!
    Zijn ook echt alle drie heel mooi.
    Zelf draag ik eigenlijk bijna nooit lippenstift.
    Ik heb ze wel 😉 Maar heb met dit weer vaak last van velletjes aan mijn lippen en vind het dan toch wat minder mooi.

Geef een reactie

