Webshop: webstash.nl + winactie! – GESLOTEN!

collage6

Laatst ben ik op een webshop gestuit en daar ben ik zo enthousiast over, dat ik deze met jullie wil delen. Het gaat om de nieuwe webshop genaamd Webstash! Ook heb ik in samenwerking met Webstash een leuke winactie voor jullie, dus lees gauw verder!

Webstash.nl is een webshop die hele toffe en betaalbare (ook niet onbelangrijk!) musthaves verkoopt. Het assortiment is erg breed. Zo worden er hele gave sieraden aangeboden (denk aan statementkettingen, earcuffs, ringen, horloges), maar kun je ook de welbekende fringebikini bestellen, clip-in extensions, tassen of zelfs make-uptools! Ook leuk: de producten in het assortiment zijn heel uniek en niet overal verkrijgbaar. Bovendien wisselt het assortiment regelmatig, dus er is wel altijd iets nieuws te spotten in de webshop! Een aantal van mijn favoriete producten uit de webshop:

ketting
Hoe gaaf is deze statementketting? €9,95

kraag
Deze gave collarclips in roségoud, slechts €4,15

armband
Supermooie verenarmbanden, goud- of zilverkleurig. €9,95

horloge
Prachtige, mintgroene horloge! €25,95

Webstash onderscheidt zich niet alleen vanwege haar toffe en diverse assortiment, maar ook de service is one-of-a-kind:

  • Zo krijg je bij iedere bestelling die je bij Webstash plaatst, een persoonlijk briefje en zelfs een klein cadeautje bij je bestelling mee! Hoe leuk is dat?!
  • Heb je ook zo’n hekel aan die ellenlange verzendtijden? No problem! Bij Webstash heb je de producten binnen 3 werkdagen in huis (m.u.v. de “Special” artikelen).
  • De verzendkosten zijn lekker laag: slechts €3,50 en bij een bestelling boven de €30 is deze zelfs gratis!

Winactie

Aangezien ik erg enthousiast ben over deze webshop, organiseer ik samen met Webstash.nl een winactie! Wat je kunt winnen: een cadeaubon t.w.v. €10 die je in de gehele webshop kunt besteden! Wat moet je doen om kans te maken op deze gave prijs?

De winactie sluit op 3 april 2013. Veel succes!

36 thoughts on “Webshop: webstash.nl + winactie! – GESLOTEN!

  1. Wowie, wat een leuk pe sieraden! Die armbanden zijn zo tof, ik ben er helemaal weg van! Zo’n cadeaubon van 10 euro komt dan heel goed van pas! Ik heb meteen alles geliket en ik doe graag mee ^^

Geef een reactie

