Unboxing: Glossybox maart 2013

glossybox1

Jeej, de Glossybox van maart is binnen! Het thema deze maand: BIO-Tiful. In deze editie laat Glossybox ons kennismaken met ‘groene’ cosmetica. Voor mij erg interessant, omdat ik weinig (lees: geen) “groene” verzorging- of make-upproducten in mijn bezit heb. Kijk mee om te zien wat er deze maand in de box zit!

glossybox2

1. AHAVA Mineral Botanics Velvet Micro-peeling Cream Wash – €20,95/500mlglossybox3glossybox4

Een klein, snoezig flesje van 85ml. Deze bodyscrub bevat natuurlijke ingrediënten (waterlelie en guarana) en heeft een beschermende en kalmerende werking. Ook leuk: deze bodyscrub is SLS-vrij. Als ik de beschrijving zo lees, lijkt het mij echt een heel fijn product.

2. THE BODY SHOP Shea Body Butter – €6,00/50ml
thebodyshop

Oh yeah, een bodybutter (50ml)! Heel toevallig wilde ik onlangs een bodybutter kopen omdat ik erachter kwam dat ik eigenlijk niks smeer op mijn huid na het douchen, dus dit komt heel erg goed van pas. De bodybutter bevat Sheaboter en is in principe geschikt voor iedere huidtype, maar vooral voor de droge huid. De bodybutter is lekker romig en ruikt bovendien heerlijk!

3. ORIGINS Modern Friction – €47,00/125ml
glossybox6

Een klein tubetje van 15ml. Deze gezichtspeeling bevat rijstzetmeel en zou de huid herstellen en revitaliseren. Het merk kende ik nog niet, dus ik ben benieuwd.

4. DA VINCI COSMETICS Shimmer Eye Shadow – €14,00/fullsize
glossybox7glossybox8

Eindelijk een fullsize product! En wat een leuke! Dit kleine potje bevat mineralenpoeder die je eigenlijk naast oogschaduw, ook te gebruiken is als highlighter of zelfs gemengd kan worden met lipgloss of foundation. Ik heb de kleur Dejavous (nr. 05) ontvangen en dat is een prachtige rozetint. Love it!

5. LUSH Lemon Flutter – €10,65/45gr
lush

Oehh, hier was ik direct heel enthousiast over: de superbekende nagelriemcrème van Lush (en bovendien een van de best verkochte producten van Lush). Deze dikke crème bevat hele voedende ingrediënten, zoals avocado, lijnzaadolie, bijenwas en wat citroen. De crème ruikt ontzettend lekker en het leuke is dat deze crème in principe niet alleen dient als nagelriemcrème, maar gebruikt kan worden voor alle droge plekjes die gehydrateerd moeten worden.

Ook met de Glossybox van maart ben ik dik tevreden! Het thema is ontzettend leuk en de producten vind ik bijna allemaal even interessant en goed van pas komen. Een minpuntje: dit keer zit er slechts één fullsize product in de box. Ik ben toch wederom benieuwd geworden naar de totale waarde van de box. Klein rekensommetje:

  1. Ahava Micro-peeling Cream Wash: €20,95 voor 500ml. In de box zit een flesje van 85ml. 500 : 85 = 5,88 –> 20,95 : 5,88 = €3,56
  2. The Bodyshop Shea Body Butter: €6,00 voor 50ml. In de box zit een potje van 50ml, dus €6,00
  3. Origins Modern Friction: €47,00 voor 125ml. In de box zit een tubetje van 15ml. 125 : 15 = 8,33 –> 47 : 8,33 = €5,64 
  4. Da Vinci Cosmetics Shimmer Eye Shadow: €14,00 (fullsize)
  5. Lush Lemony Flutter: €10,65 voor 45gr. In de box zit een potje van 10gr. 45 : 10 = 4,5 –> 10,65 : 4,5 = €2,37

Totale waarde: €31,57. Een abonnement op de Glossybox kost €14,95 p/m. Dus wederom is de prijs er dik uitgehaald!

Wat vind jij van de Glossybox van maart?

22 thoughts on “Unboxing: Glossybox maart 2013

Geef een reactie

