UGG Australia

6_large

UGG Australia is weer helemaal terug van weggeweest

Veel mensen hebben een haat-liefde verhouding met de boots van het merk UGG Australia. Ze lopen goddelijk, zijn heerlijk warm en zijn van een degelijke kwaliteit. Maar zijn ze ook modieus? Tijdens de New York Fashion Week afgelopen februari zijn de boots plots weer gespot. Tijdens een modeshow kwamen de modellen niet op hoge stiletto’s over de catwalk, maar in de UGG boots. Anno 2013 zijn UGG’s weer gerespecteerd. Maar met de lente op komst laat het merk zit ook van een andere kant zien; een gloednieuwe collectie voor de zomer. Bestel nu met een Vimodos kortingscode.

De opkomst van de UGG start al in 1978 wanneer surfer Brian Smith zijn schapenlerenlaarzen introduceert in de Verenigde Staten. In Australie worden de boots dan al een langere tijd gedragen. Maar de echte doorbraak in fashionland is een feit als in 2004 als grote sterren als Paris Hilton, Kate Moss en Jennifer Aniston in de boots worden gesignaleerd. Er ontstaat een hype rondom de logge comfortabele boots die je te pas en te onpas in het modebeeld tegenkomt. Maar mede door de opkomst van veel neppers raken de Uggs uit de mode. Nu lijkt UGG Australia weer helemaal terug van weggeweest. Zeker nadat er in de Amerikaanse Voque vorige maand een artikel verscheen met de titel: ‘The Secret’s Out: Confessions of Vogue’s Ugg Addicts’.

Wehkamp korting

UGG Australia blijft trouw aan het originele ontwerp van de boots. In Amerika is het originele model, de klassieke halfhoge laars in kastanjebruin, nog altijd het bestverkopende item van UGG Australia. Maar er is nu wel een diversiteit aan collecties ontstaan. Zo loop je op warme zomerdagen nu ook op schoenen van het merk. De zomercollectie bestaat dit jaar uit sexy espadrilles, vrouwelijke pumps en zelfs vrolijke slippers. De collectie is geïnspireerd op het mysterieuze Marrakech. Door het gebruik van mooie kleuren, zachte aardetinten en sierlijke details valt het makkelijke te combineren. Helemaal zin gekregen om zomerschoenen aan te schaffen, profiteer dan nu van voordeel met een Wehkamp kortingscode.

Wat vinden jullie van deze schoenen? En lopen jullie zelf ook op UGGs?

In samenwerking met Uitmetkorting.nl.
27 thoughts on “UGG Australia

  1. Ik vind het wel wat hebben, maar het belangrijkste is dat ze lekker warm zijn en fijn lopen. Zelf heb ik ook 1 paar Uggs, maar dan wel in een gewone laars uitvoering, geen ‘standaard’ Uggs.

  2. De gewone uggs vind ik maar niks, maar verder heeft Ugg wel heel mooie schoenen. Ik heb deze winter echt maanden lopen kwijlen voor een praaaachtig paar hoge leren Ugg laarzen.

  3. Ik heb drie á vier jaar geleden mijn enige paar uggs aangeschaft, was een rib uit mijn lijf maar de enige paar schoenen die zo lang meegaan. Ik zou ze niet opnieuw kopen, ben er denk ik overheen gegroeid

  4. Ik moet zeggen dat Uggs echt niet voor mij zijn. Toen ik ze eens aanpaste, snapte ik wel waarom zoveel mensen er op lopen (wat zitten ze goddelijk!) maar nee, ik vind ze echt niet mooi.
    Sommige andere modellen zijn best mooi, maar wel erg duur…

  5. Ik vind ze niet lelijk, maar mooi vind ik ze ook niet. Ik heb ze niet maar ze lijken me wel handig. Maar om nou te zeggen: wauw prachtig, nee. Ik vind vaak andere schoenen van UGG wel mooi (soort sneaker schoenen) Liefs, Sophie

Geef een reactie

