Mini-shoplog: Maffe Marathon

shoplogshoplog2
Degenen die mij op Instagram volgen, weten dat ik de Maffe Marathon in de Bijenkorf heb bijgewoond en ondanks alle gekte toch nog wat moois heb mee kunnen pikken. Voor degenen die niet bekend zijn met deze actie: de Maffe Marathon is een jaarlijks terugkerend evenement bij de Bijenkorf, waarbij een hoop artikelen speciaal voor deze actie worden ingekocht en verkocht voor een “maffe” prijs. De Maffe Marathon startte op 26 maart vanaf 18:00 en duurt twee weken. Aangezien ik member ben van Bijenkorf, werd ik al snel op de hoogte gehouden van de artikelen die meedoen met de Maffe Marathon en werd ik uitgenodigd voor de speciale koopavond en tevens de aftrap van de Maffe Marathon op 26 maart (18:00 tot 21:00). Ik was erbij en heb drie leuke items meegenomen.

shoplog3
Jumpsuit – Supertrash (van €129 voor €89). Toen ik erachter kwam dat dit kledingstuk meedeed met de Maffe Marathon, wist ik dat ik deze móest hebben. Om 17:55 stond ik bij de rekken waar deze donkerblauwe jumpsuit hingen – samen met 15 andere vrouwen. Ik schrok toen ik de menigte zag en eventjes werd ik zelfs bang dat het mij niet zou lukken om er een in mijn maat van de rek te graaien. Om stipt 18:00 werd er omgeroepen dat we onze slag konden slaan en wat ik toen meemaakte had ik voorheen slechts in films gezien: doorgedraaide vrouwen die zich als bezetenen over de jumpsuits stortten en de algemene fatsoensnormen even aan hun laars lapten. Gelukkig wist ik in al die gekte één jumpsuit – én in mijn maat – mee te nemen. En toen ik me omdraaide, was de rek alweer leeg…

Inmiddels hangt de jumpsuit veilig in mijn kledingkast en wat ben ik er blij mee! De mouwloze jumpsuit is van heerlijk luchtig en zacht materiaal gemaakt. Ideaal voor in de zomer met mooie, open sleehakken en een opvallend tasje.

shoplog4shoplog5
Blouse – Saint Tropez (van €39,95 voor €29,95). Dit was eigenlijk een spontane aankoop. In principe zit mijn kast vol luchtige blousejes, dus ik was niet van plan om weer een blouse mee te nemen, maar toen ik dit snoezig ding zag hangen kon ik de verleiding niet weerstaan (zoals altijd). Lijkt me ontzettend cute met een zwart, wijd uitlopend rokje.

shoplog7shoplog6
Wedges – Bijenkorf (van €79,90 voor 49,90). Ik heb jullie eerder verteld over mijn voorliefde voor sleehakken en ook deze doen mijn mond watertanden. Ik wilde eigenlijk voor de beige variant gaan, maar ik vond deze kleur zo uniek (en beige eigenlijk zo standaard bij nader inzien) dat ik deze maar meegenomen heb. Deze staan overigens beeldig bij de blauwe Jumpsuit van Supertrash!

Wat vinden jullie van mijn aankopen? En hebben jullie zelf ook iets gekocht tijdens de Maffe Marathon?

45 thoughts on “Mini-shoplog: Maffe Marathon

  1. Leuke zomerse aankoopjes! Wat een geluk dat je toch een jumpsuit hebt weten te bemachtigen en dan ook nog in de goede maat. Ik zie het al helemaal voor me hoe dat gegaan is 😀

  2. Hilarische naam voor een koopjesmoment! Mooie aankopen, vooral de wedges zijn prachtig zomers en wat een korting op dat leuke blauwe jumpsuit. Zie nu echt zo’n scene van Confessions of a shopaholic voor me =]

  3. Wat heb je leuke dingen geshopt! Ik vind je stijl erg leuk 🙂 ben benieuwd naar hoe de jumpsuit je staat, ik heb er geen omdat ik er altijd wel iets op aan te merken heb, haha 😉

Geef een reactie

