Outfit

outfit2outfit5 outfit7outfit3outfit8 outfit1

Jeej, ik heb eindelijk de perfecte denimblouse gevonden. Deze heb ik gisteren per post ontvangen en hij zit als gegoten. De kleur is perfect en hij was ook lekker goedkoop (€24,95). De denimblouse is gewoon onmisbaar in je garderobekast tijdens de lente, het geeft je outfit een hele casual look! Leuk bij een witte broek, maar ook met een cute (zwart) rokje of zelfs denim op denim!

ps. Ik had hier natuurlijk wel een jas over aan, so don’t worry!

Denim blouse; H&M | broek; Zara | tas; Zara | schoenen; Bijenkorf 

68 thoughts on “Outfit

  1. Hey Imane, Leuke bloes Ik Hem Ook hahah. Ik had ook Ongv zo een combi in mijn hoofd. Superrr

    Maar ik Heb nog wel een Vraagje. En Ben er wel heel nieuwsgierig naar wie jouw foto’s schiet??? Doe je dat zelf Of Iemand anders???

    Groetjes xx

Geef een reactie

